[O2] Ciśnienie doładowania w BKD

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • areek85
    Drive
    • 2010
    • 42

    [O2] Ciśnienie doładowania w BKD

    Witaj
  • toocool
    Rider
    • 2008
    • 303
    • Octavia IV combi (NX5)

    #2
    [O2] Ciśnienie doładowania w BKD

    Z ciekawości zdjąłem logi z turbo i zadziwiła mnie wartość ciśnienia doładowania. Czy powinna być na 2601? Czy możecie zerknąć o co z tym chodzi?



    Błędów nie mam.
    Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      Hmm ciekawe, ze bledow nie wali. Pokazuje tyle ile moze.

      Realnie cisnienie wynosi 2601-989,4

      Nie zmiania to faktu, ze laduje za duzo. U mnie takie dupniecie powietrza jest przy 2200-250 bo sterownik nie moze ustalic cisnienia ze wzgledu na budowe tej badziewiastej sprezarki.

      Na ktorym biegu robiles tego loga.

      Powinno byc tak, ze nawet jak jest taki strzal, to potem sie to ustabilizowuje.

      Te opisy sa tez zle zrobione, bo 3 od prawej kolumna powinna miec opis cisnienie wymagane, a dopiero druga od prawej cisnienie rzeczywiste.


      Glosno wyje karetka :twisted: :roll:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • toocool
        Rider
        • 2008
        • 303
        • Octavia IV combi (NX5)

        #4
        Ściągałem logi na II biegu.
        Opisów sam nie robiłem, tak pokazuje VAG (704.1). Może etykiety zwalone są w mojej wersji. Grupy chyba są dobre (czy nie?).
        Myślę, że skoro błędów nie ma, to tak jest dozwolone.
        Dodam, że turbo ma 30kkm...
        Mogę dodać jeszcze jakieś logi by było coś więcej wiadomo?
        Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

        Komentarz

        • bradley
          L&K
          • 2008
          • 1465

          #5
          goraceusta, logi to zrob na 3 biegu, a najlepiej byloby na 4.
          Na 2 biegu notlauf nie zdazy sie wlaczyc bo zeby tak bylo to komputer musi dostawac niepokojace wyniki przez okreslony czas. Tutaj bylo pierdniecie przez 4 sekundy. Taki log na 2 biegu jest nieprzydatny.

          Na 3 a juz z pewnoscia na 4 biegu wpadniesz w notlauf bo turbo laduje jak glupie 1,6bara gdy ma zadane 1,2

          Zloguj najlepiej 003,008,011
          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

          Komentarz

          • toocool
            Rider
            • 2008
            • 303
            • Octavia IV combi (NX5)

            #6
            OK, zrobiłem logi na III biegu i IV biegu. Zlogowałem grupy 03, 10 i 11 (08 to u mnie moment - podejrzewam, że nie o to chodziło - http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#361407)

            Więc tak:
            Bieg III:


            Bieg IV (tu nie dałem rady dociągnąć do końca bo zaczynałem osiągać niebezpieczne prędkości wśród innych aut):


            Notlaufa tym razem nie było i w zasadzie nigdy (odpukać) nie było za moich czasów.

            Cóż, póki nic złego komputer ani sama jazda nie sygnalizuje uznam chyba, że taka uroda mojej turbawki w BKD...

            I jeszcze jedno mnie zastanawia. Przy innym ciśnieniu atmosferycznym (niż w logu na II biegu), na maksa znowu jest 2601... może więc VAG coś ściemnia...
            Jestem wdzięczny - wdzięczność i podziękowania w sieci - za co być wdzięcznym

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              Te turbiny tak maja, nie rozumie tylko czemu az tyle dmucha, jak widac od 1900 do 2800 jest 2600mg a potem sie stabilizuje i wraca do normy. U mnie to tez tak szaleje, ale w mniejszym stopniu i szybciej sie stabilizuje.

              Nie mam pojecia szczerze czemu tak dlugo trzyma tak wysokie cisnienie.
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              Pracuję...